Samsung telefonu garantiye göndermek için ne gerekli?
Ürününüzün garanti belgesini, fatura fotokopisini, model ve seri numarasını iletirseniz daha hızlı yardım alabilirsiniz.
Telefonu garantiye yollamak için ne gerekli?
Fatura ve garanti belgesi ile gönderin. Bir sorun çıkması durumunda alıcı için daha kolay olur.
Samsung servis fatura istiyor mu?
4 – Teknofix Yetkili Samsung Servisi fatura istiyor mu? Garantisi devam eden ürünler için Teknofix destek servisimiz fatura istiyor.
Telefona ne olursa garantiye girer?
Yenilenmiş telefon vb. Ekipman garantisi: Ürün hakkında reklam ve duyurularında yer alan bilgilere, koyduğu yükümlülüklere uygun olarak bağlıdır. Yenilenmiş telefonlar için garanti, ürünün tüketiciye teslim edildiği tarihte başlar. Asgari garanti süresi bir yıldır.
Garantiye göndermek için fatura şart mı?
Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 3 yıldır. 2. Garanti süresi içerisinde garanti hizmetinden yararlanmak için, kullanım kılavuzunun ekinde yer alan, satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi zorunludur.
Samsung garanti hangi kargo ile anlaşmalı?
Aşağıdaki Yurtiçi Kargo ücretsiz kargo kodlarını kullanarak ürünlerinizi onarım merkezimize gönderebilirsiniz.
Fatura olmadan garanti belgesi geçerli mi?
Mal için düzenlenen faturalar garanti belgesi yerine geçer mi? Ürün için düzenlenen fatura, makbuz gibi belgeler garanti belgesi yerine geçmez.
Garantiye vermek için ne gerekli?
Garanti belgesinde hangi bilgiler bulunmalıdır? Üretici veya ithalatçı firma hakkında bilgi. Satıcı hakkında bilgi. Fatura tarihi ve numarası. Mal hakkında bilgi. Malın tüketiciye teslim tarihi ve yeri. Garanti süresi. Maksimum onarım süresi. Tam garanti kapsamıDaha fazla makale…
Garantiye giden telefona ücret ödenir mi?
Garanti süresi içerisinde ürün, malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı arızalanırsa işçilik, parça veya diğer masraflar dahil olmak üzere ücretsiz olarak tamir edilir.
IMEI ile garanti sorgulama mı?
Cihazınızın GENPA tarafından satılıp satılmadığını öğrenmek için IMEI numarasını girin ve “Görüntüle” düğmesine basın. Gerçekleştirdiğiniz IMEI sorgusu garanti kontrolü için değildir. Sadece cihazınızın Genpa tarafından satılıp satılmadığını gösterir.
Samsung servis ücretsiz mi?
Ürün servis onarımının durumu, telefon, SMS, e-posta ve/veya mevcut dijital iletişim kanalları dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere mevcut iletişim kanalları aracılığıyla size bildirilecektir. Samsung Yetkili Servis Merkezi tarafından önerilen onarım ücretlerini ödemeniz gerekecektir.
Yetkili servise para ödenir mi?
Tüketicinin, Kanun’un 11. maddesinde düzenlenen seçimlik haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi halinde satıcı, işçilik ücreti, değiştirilen parça bedeli veya başkaca herhangi bir ücret talep etmeksizin malı onarmak veya onarttırmakla yükümlüdür.
Telefon hangi durumlarda garanti dışı kalır?
Yetkili servis merkezleri ve üreticiler, yanlış şarj veya düşük kaliteli şarj cihazları ve kabloların kullanımından kaynaklanan tüm arızaları garanti kapsamı dışında kabul eder. Öte yandan, üretici tarafından onaylanmayan aksesuar ve cihazların kullanımından kaynaklanan arızalar da cihazın garanti kapsamı dışında kalmasına yol açar.
Ekran kırığı garantiye girer mi?
Cevap: Ön cam, ekran ve dokunmatik alanda meydana gelen çatlaklar ve kırıklar gibi tüm hasarlar cep telefonu üreticileri tarafından kullanıcı hatası olarak kabul edilir. Bu nedenle, kırılan veya çatlayan ekranlar garanti kapsamında değiştirilmez.
Garantiye giden telefon ne zaman gelir?
Bu süre genellikle 20 İŞ GÜNÜ olarak belirlenir. Yetkili servis tüketiciye ürünün tamir edilemeyeceğini bildirirse aşağıdaki haklarınızı kullanabilirsiniz. Tüketici ürünün bedelinin iadesini talep edebilir. Tüketici kusura karşılık gelen bir iade talep edebilir.
Fatura olmadan garanti belgesi geçerli mi?
Mal için düzenlenen faturalar garanti belgesi yerine geçer mi? Ürün için düzenlenen fatura, makbuz gibi belgeler garanti belgesi yerine geçmez.
Bir ürün garantiye nasıl verilir?
Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte iade edin; size en yakın yetkili servis merkezini arayarak ürününüzün garanti kapsamında onarılmasını veya değiştirilmesini sağlayabilirsiniz. İletişim bilgileri garanti belgesinde veya kullanım kılavuzunda bulunabilir.
Garantiye giden telefon ne zaman gelir?
Bu süre genellikle 20 İŞ GÜNÜ olarak belirlenir. Yetkili servis tüketiciye ürünün tamir edilemeyeceğini bildirirse aşağıdaki haklarınızı kullanabilirsiniz. Tüketici ürünün bedelinin iadesini talep edebilir. Tüketici kusura karşılık gelen bir iade talep edebilir.
Yetkili servis ücret alır mı?
Garanti süresi içerisinde ürün, malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı arızalanırsa işçilik, parça veya diğer masraflar dahil olmak üzere ücretsiz olarak tamir edilir.