153 Beyaz Masa hangi konularla ilgilenir?
153. Hat, ülkedeki tüm şehirlerdeki vatandaşlara kamu işlerinde yardım sağlar. “Beyaz Masa” olarak da adlandırılan bu departman, şehrin Büyükşehir Belediyesi çerçevesinde destek sağlar.
Beyaz masa ne ile ilgilenir?
Vatandaşların istek, talep, şikâyet ve önerilerini bilgisayara kaydederek, ibadet esnasında vatandaşları kabul ederek hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak amacıyla birimler arası koordinasyonu sağlayan Ön Büro, artık BEYAZ MASA adını taşıyor.
Beyaz masa ne işe yarıyor?
Yoğunluğun fazla olduğu bölgelerde kullanılan Mobil Beyaz Masa aracı, vatandaşlardan gelen her türlü soru, istek, öneri ve şikayete net ve anlaşılır bir şekilde yanıt vermek ve vatandaşa yardımcı olmak amacıyla kuruldu.
Beyaz masa uygulamaları nelerdir?
Beyaz Masa, Halkla İlişkiler Müdürlüğü, Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, Yazı İşleri Müdürlüğü ve Özel Kalem Müdürlüğü gibi müdürlükler bünyesinde hizmet veren, belediye birimlerinin çözmesi gereken sorunlarını dilekçelerle ilgili birimlere ileten bir halkla ilişkiler servisidir.
153 arayınca ne olur?
ALO 153, Türkiye’de kurulan yerel yönetim hizmetlerine ulaşabileceğiniz telefon numarasıdır. 153’ü aradığınızda, talep edilen ücretsiz kamu yerel hizmetleri, o ilin sınırları içindeki ilgili belediye idaresi personeli tarafından sağlanacaktır.
153 hangi saatlerde hizmet veriyor?
Capital 153 | Akıllı çözümler. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz.
Beyaz masaya şikayet nasıl yapılır?
Görüşlerini Alo Çağrı Merkezimiz, 153 veya .tr mail adresimiz, Beyazmasa.ardesen.bel.tr internet sitemiz, akıllı telefonlar için geliştirilen uygulamamız, Beyaz Masa, tren istasyonlarındaki dilek ve şikayet kutuları ve sosyal medya kanallarımız aracılığıyla bizimle paylaşabilirler.
Beyaz masa yardım başvurusu nasıl yapılır?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü bünyesinde ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızın başvuruları sadece ALO 153 üzerinden alınıyordu. Artık mobil telefonlarınız, tabletleriniz ve bilgisayarlarınızdan istediğiniz zaman, istediğiniz yerden başvurularınızı yapabilir, başvurularınızı takip edebilirsiniz.
153 neden arıyor?
153 Neden arıyor? “153” numaralı telefon, Türkiye’deki Borçlu Koruma ve Kredi Garanti Fonu’nun (KGF) “Beyaz Masa” birimine aittir. Bu numaradan aranmanızın birkaç nedeni olabilir: Borç durumu hakkında bilgi: Borcunuz hakkında bilgi almak için aranabilirsiniz.
153 WhatsApp hattı var mı?
WhatsApp iletişim telefonumuz 0(312) 153 00 00 WhatsApp iletişim telefonumuzdan bize istek, şikayet ve önerilerinizi iletebilirsiniz.
153’e nasıl şikayet edilir?
Veri talepleri hariç olmak üzere talep ve şikayetlerinizi 552 153 00 34 numaralı WhatsApp hattımız / İstanbul Seni Canlı Destek Uygulaması veya Alo 153 Çözüm Merkezimiz üzerinden 7 gün 24 saat iletebilirsiniz.
153 mavi masa nedir?
İstek, şikayet ve önerileri dinleyip anında çözüm üreten “153 Mavi Masa”, yenilenen yüzüyle başkent halkına 7 gün 24 saat hizmet veriyor. İstek, şikayet ve önerileri dinleyip anında çözüm üreten “153 Mavi Masa”, yenilenen yüzüyle başkent halkına 7 gün 24 saat hizmet veriyor.
Mavi masa neye bakar?
Hem telefonla hem de birebir hizmet veren bu ekip, proje kullanıcılarının sahada karşılaştıkları sorunları çözmelerine yardımcı oluyor.
Belediye hizmet masası nedir?
“Vatandaşların belediyeye şahsen, telefon, e-posta, faks ve sosyal medya aracılığıyla ilettikleri bilgi, talep, şikâyet ve önerilerin daha hızlı ve sistematik bir şekilde muhataplarına iletildiği, çözüm süreçlerinin takip edildiği ve raporların oluşturulduğu uygulamadır.”
153 nerenin telefonu?
153, belediyenin şikâyet, öneri ve istekleri için aranacak telefon numarasıdır.
Beyaz masaya şikayet nasıl yapılır?
Görüşlerini Alo Çağrı Merkezimiz, 153 veya .tr mail adresimiz, Beyazmasa.ardesen.bel.tr internet sitemiz, akıllı telefonlar için geliştirilen uygulamamız, Beyaz Masa, tren istasyonlarındaki dilek ve şikayet kutuları ve sosyal medya kanallarımız aracılığıyla bizimle paylaşabilirler.
İBB geçim sofra destek ne kadar?
İBB Sosyal Yardım Desteği 2000 TL Geçim Sofra Desteği Kamu Süt…
153 yardım başvurusu nasıl yapılır?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü bünyesinde ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızın başvuruları sadece ALO 153 üzerinden alınıyordu. Artık mobil telefonlarınız, tabletleriniz ve bilgisayarlarınızdan istediğiniz zaman, istediğiniz yerden başvurularınızı yapabilir, başvurularınızı takip edebilirsiniz.
İBB şikayetleri nereye yapılır?
Çözüm Merkezi Alo153. Bu uygulamayı çalıştırmak için JavaScript’i etkinleştirmeniz gerekir. İstanbul Seni uygulaması ile talep ve sorularınızı Çözüm Merkezi’ne kolayca iletebilir ve canlı destek aracılığıyla temsilcilerimize anında ulaşabilirsiniz.